1. شما به صورت مهمان به انجمن وارد شده ايد , براي نمايش همه قسمت هاي انجمن محدوديت نمايش خواهيد داشت!
    برای دسترسی کامل شما باید ثبت نام کنید. ثبت نام رایگان است و فقط چند دقیقه طول می کشد.
    اگر شما عضو انجمن هستید از اینجا وارد شوید

    بستن اطلاعیه
بستن اطلاعیه
برای اطلاع از آخرین اخبار سایت و انجمن کانال تلگرام بازی تک را دنبال کنید , برای عضویت اینجا کلیک کنید.

army of two

شروع موضوع توسط mahyarsa ‏26/4/17 در انجمن نقد و بررسی

  1. mahyarsa

    mahyarsa تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏26/4/17
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    جنسیت:
    مرد
    شلیک به خاطرات خوب گذشته

    بهترین خاطرات تنها یک بار اتفاق می افتند
    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    نزدیک به چهار سال پیش اولین شماره از سری Army of Two (ارتش دو نفره) منتشر شد. اکثرا معتقد بودند این بازی عنوانی ناموفق خواهد شد و تقلیدی از سری Gears of War خواهد بود. اما تنها عاملی که سبب شد این بازی از عناوین هم تراز خود متمایز شود بخش Co-op آن بود که توانست خاطرات شیرینی از بازی دو نفره را برای بازی‌کنندگان رقم بزند. هنگام رونمایی از سومین شماره “ارتش دو نفره” در کمال ناباوری الکترونیک آرتز اعلام کرد که سازندگان The Devil’s Cartel همان سازندگان معروف و زبان زد سری Dead Space یعنی استودیو Visceral خواهد بود. این خبر که امتیاز ساخت “ارتش دو نفره” از استودیو مونترال EA گرفته شده و به استودیو Visceral سپرده شده است دلخوشی‌ای در بین طرفداران این سری ایجاد کرد که باگ‌های گرافیکی از بین خواهد رفت, طراحی مراحل بهتر خواهد شد و گیم‌پلی تقلیدی از “چرخ های جنگ” نخواهد بود اما آیا این تغییرات واقعا در بازی ایجاد شده است؟
    بر باد رفته
    برخلاف نسخه ی قبلی بازی که در کشور چین رخ داد این بار سازندگان The Devil’s Cartel بازیکنان را با شخصیت های جدید یعنی آلفا و براوو به مکزیک می برد تا با بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر یعنی La Gudana روبرو شوند و انتقام مردم بی گناهی که توسط این باند کشته و مورد اذیت قرار گرفته‌اند را بگیرند. آلفا و براوو (Alpha & Bravo) سربازان مزدور گروهی به نام T.W.O یا همان Tactical Worldwide Operations هستند که برای نابودی این کارتل شیطانی افراد آن را از بین ببرند. هر چند آن دو تنها نیستند و افرادای همچون Cordova نیز در بازی به شما کمک خواهند کرد.
    Cordava که رئیس جمهور مکزیک است توسط باند La Guadana دستگیر شده است و در طول بازی شما موظف به آزاد کردن وی هستید. شخصیت‌های جدید “ارتش دو نفره” دو شبه قهرمان امریکایی هستند. آلفا یکی از کارکشته ترین نیروهای ارتش است و بدون شک و تردید مانند یک مزدور بالفطره ماموریتی که به وی داده شده است را انجام می دهد. همچنین براوو نیز پس از حادثه Ballkan به T.W.O ملحق شده است و مانند همکارش در انجام وظیفه اش کوتاهی نمی‌کند؛ هر چند که گاهی اوقات احساس وی بر انجام ماموریتش تاثیر می گذارد. شخصیت پردازی بازی در کل به صورت متوسط کار شده است و به صورتی است که شما نمی‌توانید به سادگی با کرکترهای بازی ارتباط برقرار کنید.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    روند داستان بازی هم که بعد از انجام یک ساعت از بازی می‌توانید متوجه شوید که چقدر خسته کننده و ضعیف است به صورتی که به جز آزاد کردن Ballkan هیچ دلیل دیگری برای ادامه بازی ندارید. در کل داستان بازی را با کمی ارفاق می‌توان “متوسط” خطاب کرد چرا که پس از گذشت ۲ شماره باید الکترونیک آرتز متوجه داستان ضعیف این سری می‌شد. شاید بتوان گفت تغییر تیم سازنده بازی نیز یکی از عامل‌هایی است که باعث ضعیف شدن شخصیت پردازی و داستان شده است. تنها اتفاقی که کمی شما را تکان خواهد داد حادثه‌ای است که در اواخر بازی رخ می‌دهد ولی با این حال این صحنه هم به بدترین شکل یعنی بدون هیچ میان پرده مناسبی رخ می‌دهد.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    آلفا و براووا دو قهرمان جدید Army of TWO
    وقتی تغییرات مثبت عمل می‌کنند
    همان طور که شاید می‌دانید موتور بازی در شماره‌های قبلی “آنریل انجین ۳” بود که دارای بافت های گرافیکی به مراتب ضعیف و باگ های فراوان بود. همچنین این موتور نمی‌توانست برای یک شوتر نظامی همچون “ارتش دو نفره” مناسب باشد چرا که در چنین بازی هایی اکثرا با انفجارهای مهیب و صحنه هایی که نیاز به موتوری قدرتمند دارند تا از پس تخریب پذیری بالای صحنه های اکشن بربیایند ساخته می‌شود و متاسفانه “آنریل انجین ۳” یکی از دلایل افت دو شماره قبلی در سطح گرافیکی بود. بهترین تغییری که با آمدن تیم Visceral در بازی رخ داده است همین تغییر موتور گرافیکی می باشد. “The Devil’s Cartel” با موتوری ساخته می‌شود که شاید به دلیل استفاده بیش از حد الکترونیک آرتز از آن خیلی موتور بزرگی به چشم نیاید اما امتحان خود را برای اولین بار در “Battlefield: Bad Company 2” خیلی خوب پس داد و موتوری نیست به جز “Frostbite Engine 2” .دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
    به لطف این موتورگرافیکی صحنه های سینمایی به زیبایی در بازی خودنمایی می‌کنند و همچنین وجود صحنه‌های زیاد انفجار و اکشن باعث می‌شود این موتور بهترین گزینه برای ساخت “ارتش دو نفره” باشد. طراحی ساختمان‌ها, مکان‌های مختلف بازی و طراحی دشمن‌ها و عوامل محیطی به بهترین شکل ممکن ساخته و پرداخته شده‌اند. متاسفانه باگ‌های نه زیاد اما افتضاح در بازی وجود دارند که نشان از بی‌احتیاطی سازنده‌هاست به طوری که باگ‌هایی همچون معلق ماندن اشیا در هوا از نمونه مثال‌هایی است که می‌توان برشمرد. نورپردازی و طراحی چهره‌ها در میان پرده های “The Devil’s Cartel” به خوبی کار شده و همچنین هماهنگی میان صدا و لب ها در بازی مثال زدنیست.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.